Koszyk szt. /

Zwroty i reklamacje

Nasz asortyment to produkty o wysokim standardzie jakościowym.

Do ich produkcji wykorzystywane są komponenty najwyższej jakości, będące jednocześnie najnowszymi osiągnięciami technologicznymi. Każdy produkt podlega systemowi kontroli jakości już podczas produkcji. Aby jeszcze bardziej dbać o jakość dostarczanych Państwu produktów stosujemy procedurę reklamacyjną, pozwalającą na ocenę zgłaszanych wad oraz ich wyeliminowanie w przyszłości.

Na każdy zakupiony u nas produkt zapewniamy okres gwarancji zgodny z jego specyfiką. Informację o warunkach udzielonej gwarancji oraz jej długości znajdą Państwo na ulotce załączonej do opakowania. Jednocześnie bardzo prosimy o zapoznanie się z Regulaminem Rozpatrywania Reklamacji.

Regulamin Rozpatrywania Reklamacji dotyczy usunięcia wad materiałowych, konstrukcyjnych lub wykonawczych w drodze bezpłatnej naprawy lub wymiany w Serwisie myPhone, lub firmach serwisowych działających z upoważnienia myPhone Sp. z o.o.

ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE

Zgłoszenia reklamacji można dokonać:

1. Wypełniając formularz on-line

2. Wypełniając protokoł reklamacyjni przesyłając go na adres e-mail: pomoc@myphone.pl

W ciągu dwóch dni od momentu przesłania do nas protokołu otrzymają Państwo potwiedzenie przyjęcia zgłoszenia oraz jego numer RMA. Po otrzymaniu odpowiedzi należy nadać paczkę do serwisu myPhone. 

Serwis myPhone nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem.

Lista punktów nadawczych dostępna jest na stronie: 
http://www.paczkomaty.pl/pl/dla-ciebie/znajdz-paczkomat

Reklamowany produkt musi być zapakowany w sposób niewskazujący na zawartość przesyłki oraz tak, aby towar był należycie zabezpieczony przed wszelkimi uszkodzeniami mechanicznymi. W przypadku wysyłki towaru zapakowanego niezgodnie z powyższymi wytycznymi myPhone Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za jego zniszczenie lub zgubienie.

Rozpatrywane w Dziale Reklamacji będą jedynie reklamacje posiadające:
• numer zgłoszenia RMA, umieszczony w widocznym miejscu,

• wypełnioną Kartę Gwarancyjną,

• dowód zakupu.

Przesyłki, które nie posiadają numeru zgłoszenia (numeru RMA), wypełnionej Karty Gwarancyjnej i dowodu zakupu, będą odsyłane do Klienta, na jego koszt.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu: (71) 71-77-400 lub na adres email: pomoc@myphone.pl

 

SPRAWDŹ STATUS REKLAMACJI

 

Warunki gwarancji opisane są w zakładce "GWARANCJA"